En tripp till Ullared augusti 2016

I helgen var Robin och jag till Ullared. Första gången det bara varit vi två dit och det var riktigt mysigt! Vi bodde på Örnatorpet som vi gjort de senaste åren, men nu testade vi en av lägenheterna. Tidigare har vi bott i stugorna. Vi shoppade en del till oss själva, men mest julklappar och några födelsedagspresenter (bilder på det shoppade kommer i ett eget inlägg).
 
Vi spelade lite Pokémon Go också och så besökte vi ett hål i en vägg. Det var finare än det låter får jag säga. Bilderna är tagna med mobilen så det är inte samma kvalité som systemkameran, men jag orkade inte dra med mig den denna gången.
 
 
En del av vår mysiga lägenhet. Sängen till höger. Här har vi precis införskaffat lite god kvällsmat. Robin köpte en inbakad pizza av något slag och jag köpte lövbiff med strips och bearnaisesås.
 
Jordgubbar till efterrätt.
 
Hålet i väggen. Ligger en liten bit från Ullareds kyrka.
 
 Gillade namnet på dammsugaren i lägenheten.

Kommentera här: