Tavelhylla med minnessaker i barnrummet

Den rosa tavelhyllan fanns där innan och används till böcker. Nu sitter det en vit ovanför den och där står lite minnessaker. Eftersom hyllan sitter så högt så är det inte praktiskt med sådant man använder ståendes på den, men det passade jättefint med sådant man tittar på. Det blev riktigt bra! En ljusslinga flyttades dit också och ger ett mysigt sken på My Little Pony-slottet (som Connor ärvt efter mig). De fula hålen till höger på nedre bilden ska spacklas igen. Där satt en ljusmobil tidigare, men när ljusslingan "hoppade" dit så kommer ljusmobilen hamna någon annanstans.
 
Ett släktträd, en tavla broderad av min moster Sylvia, samt en månadsstentavla (augusti) och en optisk kristall (med ett lejon i) står på hyllan nu. De två sistnämnda sakerna är efter min moster. Hon och Connor fyllde år i samma månad, så då fick han dem efter att hon gått bort <3
 
Mysigt sken! Boken "Sagan om den lilla lilla gumman" fick Connor av min moster, Hachiko-boken har jag köpt till honom och de böckerna till vänster (det är två likadana som står tillsammans) är "fyll-i"-böcker Till mitt barnbarn, som mina föräldrar fyllt i.

Kommentera här: