"Renoverat" katthyllorna på balkongen

Jag köpte två dörrmattor på IKEA och så klippte jag till dem för att passa hyllorna. Först fick jag slita med att få bort den matta som var på hyllorna och behandlade dem sedan med teakolja. Efter att det torkat var det dags för min skräck. Häftpistolen. Det smäller rätt högt och är en stark rekyl och jag är rätt smällkänslig. Jag kan med stolthet säga att det gick bra! Jag var väldigt trött i handleden och handen när jag var klar med den hylla som är färdig (den största). Den lilla hyllan är jag inte klar med än, men det går framåt.
 
Tetris var först att inspektera den nya mattan som var lite grövre än den föregående.
 
 Efter ett tag var det dags för den skeptiska Yatzy att kolla in det nya.
 
 Sträcka på sig är skönt. Hyllan fick godkänt!
 
 Så här såg det ut innan. Mycket slitage då det suttit i cirka 7 år. Här kan ni se när de sattes dit.
 
 Skillnaden.
 
 Den färdiga.
 
 Bra fäste för katterna när de hoppar upp.

Kommentera här: