Paketjakt utan lycka, men lyckade inköp

Lagerhaus hade nyöppning i Karlstad igår och då var Robin och jag i centrum för deras paketjakt. Vi gick och letade efter 7 olika paket (det hade lagts ut fler, men jag har ju begränsad ork), men hade ingen lycka tyvärr. Det var roligt att delta i alla fall. Vi tog en titt på nyöppnade shoppingstället Valvet också som ligger bredvid Lagerhaus. Myyyyycket folk! Det var invigning där också.
 
Innan vi lämnade centrum besökte jag TGR och hittade en rolig bubbelmaskin. Vet inte om Connor eller jag själv ser mest fram emot att få testa den...hehe... Jag hade bättre tur på Biltema också då jag hittade det jag sökte där. Connor hade barnvakt denna gång då hans hosta förvärrats. Det var nog skönt för honom att slippa vara med.
 
Bubbelmaskinen.
 
 Det jag var ute efter på Biltema. Denna ljusslinga ska sitta under Connors loftsäng. Kommer bli så häftigt!

Kommentera här: