Ullared augusti 2015

Det var dags för den årliga "hösttrippen" till Ullared med Robin, Robins syster Simone och hennes barn i helgen. Det var inte alls så mycket folk på Gekås som Robin befarat trots att det var första helgen efter lön. Så det gick lätt att gå runt och titta och handla det vi var ute efter. Med undantag för de få saker som inte fanns inne just nu. Man kan inte hitta det som inte finns. Vi hyrde stuga på Örnatorpets Gästranch igen och det var lika fint och mysigt som alltid! På kvällen var det skönt att äta grillat och sedan blev det till sängs tidigt för alla fyra.
 
Pratmissen. Klös heter han, men Pratis skulle passa väldigt bra som namn. Var alltid i närheten och ville prata när vi var utomhus.
 
 Klumpe visar upp att han är skeppskatt. Jag hade glömt hans namn och kallade honom för Skepparn.
 
 Katten som sjöng så fint för mig och de jag var med hit i maj (för att hon löpte) var superkelig och det ledde till att detta var bästa bilden jag fick. Hmm...
 
 Om man inte räknar denna då jag fångade henne mitt i en nysning...hehe...

Kommentera här: