Leos lekland, Karlstad

Connor vann biljetter till det andra leklandet i Karlstad i en motionstävling som jag skrivit om tidigare. Så vi planerade att åka dit i samband med att vi skulle storhandla. Tji fick vi, för när jag kollade hemsidan dagen innan så visade det sig att de har stängt måndagar och tisdagar. Vi hade lovat Connor lek, så då åkte vi till nya Leos lekland istället. Så det gick bra ändå. Ett väldigt stort och fint lekland kan jag säga, med många roliga kanor.
 
Troligtvis var det i en av dem som jag skadade min handled för nu sitter jag här med stödbandage. Jag kan inte låta bli att leka lite förstås, men att ha barnasinnet kvar när man har en kropp som är härjad av smärta och andra symtom är en balansgång som inte funkar så bra. Klarade dock att ta mig upp på "Vulkanen" och åka den kanan ner innan jag skadade mig. Övriga kanor var lättillgängliga så kunde vara med litegrann på dem även efter. Connor hade en toppentid där och var visst så sliten efteråt att han nästan somnade i kundvagnen på affären.
 
Kan absolut rekommendera ett besök!

Kommentera här: