Föreningsmässan i lördags

I lördags jobbade jag på mässa i Arvika sporthall. Det var cirka 75 föreningar där. 3 timmar var mässan öppen och det var faktiskt helt lagom. Det var riktigt trevligt och många var intresserade av vårt bord där vi inte bara representerade Gunnarskogs Bygdelag utan även en del av övriga föreningar som finns i Gunnarskog. Jag passade på att gå runt till övriga föreningar också och lämna lite "påminnelser" om när nästa års Gûnnerskemârten är (21 maj klockan 10-16 ifall ni undrar).
 
Hade ett trevligt samtal vid Djurskyddet om den lilla katten som syrran och Gabriel fångade in vid Verken och som fick vara hos mig några timmar innan Djurskyddet kunde komma och hämta honom. De två personerna från Djurskyddet verkade ha blivit lika charmade av kattungen som jag blev. Ni kan se bilder och läsa om min historia med katten HÄR.
 
Efter mässan var jag helt slut så däckade på soffan. Nu har jag dock två innestående lediga dagar att ta ut och det känns skönt. Jag behöver det verkligen!
 
 
Mässan var i stora sporthallen och i foajén till den.

Kommentera här: