Nyttjat vinst: lördagslyx på spa, Scandic Arvika

Syrran blev med mig på detta och vi började med hotellfrukost. Åh, vad underbart! Jag är inte en storätare när det gäller frukost, men vid något tillfälle kan jag klämma i mig lite extra. Passade på nu när det fanns. Sedan gick vi till spa-avdelningen där syrran skulle få Fot deluxe-behandling och jag en ansiktskur. Det var otroligt avslappnande och skönt! Därefter bad i bassäng och bubbelpool och lite tid i både ångbastu och vanlig bastu innan vi begav oss hemåt. Härligt med värmen på spa!
 
Mumsfrukost! Äppeljuice, smörgås med ost, ägghalva med något klet, räka och dillkvist, grillad tomat och knaperstekt bacon. Mmm...
 
 Välkommen på spa!
 
 Vi hade avdelningen för oss själva på förmiddagen.

Kommentarer:

1 Nettan:

Härlig blogg :)

Kika gärna tillbaka

2 Mohammedi's | Art, model & designer:

mys

Kommentera här: