Härliga ljusslingor på Clas Ohlson!

Häromveckan var jag på nyöppnade Clas Ohlson på Bergvik köpcenter i Karlstad. Gillar verkligen den affären kan jag säga! Så stor, så fräsch och personalen var så trevlig! Jag gick bara in för att titta runt eftersom det var nytt, men jag hittade en ljusslinga till vår hall som saknat en ljusslinga sedan den förra gick sönder för 5 månader sedan. Nice!
 
 
Slingan jag valde var koppar metallic. Fanns även i mässing och silver. Om ni undrar över två telefoner så har vi helt nyligen fått porttelefon (den till vänster).
 
 Koppar.

Kommentarer:

1 Anonym:

Gott med porttelefon :) känns lite bättre då när man bor i lägenhet.. Lite känsla av mer säkerhet . Hoppas ni mår fint! Kram Anna

Svar: Ja, fanns risk för många busringningar i början sa de. Nyhetens behag bland barn och fulla personer säkert :-p Men hoppas det blir bra till slut. Har inte kopplats in så vet inte hur det funkar än. Hoppas det är bra med er :-)
Highlandertess

Kommentera här: