Promenad som började med lite butiker

Idag träffades Maria och jag för en promenad och den började i ett par butiker. Jag var tidig till mötesplatsen så jag hann in på Miljömyran där jag hittade en bok. Jag samlar på Koontz böcker så blir glad när jag hittar en jag inte har. 2 kronor kostade den. När Maria kommit begav vi oss till Lilla Kråkan då en vän hoppade in där idag. Det var full ruljans på folk där, så kul att se! Hoppas de köpte något jag lämnat in också..hehe... Maria hittade en tröja och jag hittade en t-shirt som båda passade till Connor.
 
Så begav vi oss till Affection/Mansion då Maria hade ett ärende dit och efter det gick vi på promenad utan butiker. Det är kul, skönt och intressant att kunna prata så öppet med en person som man kan göra med henne. Om du läser detta så ta verkligen åt dig, Maria!
 
Inköpen.
 
Ska testa en grej jag inte testat förr. Tänkte använda den som ögonskugga. Köpt på Affection/Mansion.

Kommentarer:

1 Maria:

Men åh, det var det gulligaste... väldigt fint sagt, tack! <3
Det var väldigt trevligt igår, så det är ömsesidigt! :-D Kram

Kommentera här: