Presentkort på BHaget

Nu har jag handlat för presentkortet jag fick i julklapp på BHaget. En del säger att presentkort känns dumt och att det är lika som att ge pengar, men det tycker inte jag. Får jag pengar i present så använder jag det till räkningar, mat eller liknande. Får jag ett presentkort då går de pengarna verkligen till just den saken också. Det gör det lättare att köpa något bara till sig själv. Rekommenderar denna butik åter igen! Superbra och personlig service!
 
Det blev en BH i en av de modeller jag redan har och som jag trivs med. Lavendel är färgen och jag blev förvånad när jag sa det i butiken och det visade sig att färgen faktiskt ÄR lavendel. Det där med olika nyanser brukar inte vara min sorts kunskap utan jag kan vanligtvis bara själva basfärgerna. Så blev det ett nattlinne till sommaren också för de stora t-shirts jag använder vanligtvis blir för varma på sommaren och linnen brukar mest tvinna sig och vara obekväma.

Kommentera här: