En del grupper av främmande män

Ett meddelande till en del grupper av främmande män (sannolikheten att ni läser detta är låg, men strunt samma...jag skriver det ändå).
 
Ni främmande män i grupp som skriker saker efter mig:

NEJ, jag blir INTE smickrad över ert korkade vrålande!
NEJ, ni har INTE rätten att behandla mig på detta vis!
FATTA att det INTE är acceptabelt beteende även om ni i er lilla krets med liktänkande (även om man kan ifrågasätta själva tänkande-biten) män tror det!
HÖJ upp er själva och visa att mänskligheten faktiskt HAR utvecklats!
Var inte så svag!
 
Jag bevärdigar er ALDRIG med en blick eller ett svar när ni beter er på detta vis! Om jag inte tittar på er och bekräftar era korkade egon så blir ni hotfulla och skriker hotfulla saker istället. Vad är det för FEL på er? Skärp er!
 
Ni som inte beter er på detta vis behöver inte ta åt er. Känner ni någon som beter sig så? Säg till dem att skärpa sig!

Kommentarer:

1 Maria:

Det finns tyvärr alla möjliga människor och idioter... själv skulle jag vilja banka vett i dessa idioter. Var det möjligen samma idioter som brölade åt dig och mig när vi fikade för några veckor sedan? Eller var de yngre? Kram på dig

Svar: Dessa var yngre. Åkte runt i en bil och tyckte de hade rätt att skrika saker åt mig där jag gick själv. Fruktansvärt att sådana idioter ska få göra att man känner sig otrygg >:-(
Highlandertess

Kommentera här: