Flyttlass, montering och mat på Värmskogs Café

Connor och jag tog en lugn förmiddag och var inte med om själva flyttlasset. Jag är inte mycket till hjälp när det gäller tunga grejer och Connor är liten än så länge. Därför tog jag glatt itu med att montera ihop den nya sängen när Connor och jag tagit oss till syrrans och Gabriels nya ställe. Det är mer min grej det. Att använda hjärnan. 
 
När vi var klara för dagen så åkte Connor, Robin och jag till Värmskogs Café. Det var så skönt och pajen jag åt var otroligt god!
 
 
Connor fick en slushie som svalkade så bra att han sa att han frös...hehe...
 
Det fanns fyra djur att välja mellan och Connor valde elefant. Det är en snabel så det är inte en gris även om färgen kanske mer ser ut som grisfärg.
 
 Spenat- och fetaostpaj. Mums! Unnade mig glas-Coca Cola också. Smakar alltid extra gott av någon anledning.

Kommentera här: