Sett filmen Jack & Jill

Spoilers förekommer!
 
Jacks syster Jill ska komma på besök för att fira Thanksgiving med familjen och Jack ser inte fram emot det.
 
Man förstår redan från början att detta inte blir bra. Att Adam Sandler spelar både tvillingen av manskön och tvillingen av kvinnokön gör att man snabbt förstår var det barkar. Och det barkar iväg direkt. Med usla och låga utseende"skämt" där tvillingsystern hånas till en enorm grad. Humorn är överlag otroligt jobbig och väldigt utseendefixerad och den lilla stunden i slutet när saker ordnar sig förändrar verkligen inte att filmen till 95% är fruktansvärd, ytlig och otroligt korkad. Till råga på allt detta så är den så otroligt tråkig också. Den är en plåga från början till slut. Det finns säkert de som har denna humor, men det är verkligen inte min. Inte ens i närheten. Den ligger så långt bort att det inte ens finns mätetal till det.
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag är inte så förtjust i Adam Sandler, så jag skippar nog den filmen ändå :-P

Svar: Ja, jag borde ha anat vad som skulle komma i och med de tidigare filmerna jag sett med honom :-/
Highlandertess

2 Anonym:

Skulle tillägga mitt namn med. Men missade det. /Maria Olsson

Kommentera här: