Genomblöta bob-åkare

Det var vi igår det. Genomblöta bob-åkare. Det kom mycket snö under tiden vi var ute, men den var väldigt tung och blöt så det gav nästan samma effekt som om det regnat. Vi fick låna ett barn av en vän så Connor hade kompis att åka med. Robin och jag passade på att åka lite vi med på ett runt litet tefat. Hörde ni någon skrattskrika igår eftermiddag i Styckåsskogen så var det nog jag...hehe... Jag fick idén att vi skulle åka samtidigt nämligen och det var inte lätt att balansera oss båda två på tefatet nerför backen i full fart. Men roligt var det!
 
Whiiii!
 
 "En gång till!"
 
 Backen sluttade precis lagom för att få bra fart. Fotbollsplanen bakom bostadsområdet Metkroken syns längst ner.

Kommentarer:

1 Maria:

Hehe, jag känner igen det där med att "skrattskrika". Det är så skönt att få sådana utbrott, det är inte ofta. Jag minns att jag reagerade så första gången jag såg Rosa Pantern-filmerna. X-D

Svar: Hehe... ja, det är en så spontan och härlig reaktion :-D
Highlandertess

Kommentera här: