Vår Alla hjärtans dag

Connor och jag tog bilen (Robin jobbade) och åkte först till minneslunden där vi tände ett ljus och lämnade blommor till Sylvia <3 Saknar henne så otroligt mycket! Hon tyckte mycket om blommor.
 
Sedan var vi till Connors morföräldrar där jag satte blommor på katten Tulos grav eftersom det den 13:e februari var 12 år sedan han fick somna in på grund av åldersrelaterade problem. Vi hade med blommor och skraplotter till Connors morföräldrar också samt en present till katten Stina som igår hade bott hos dem i 12 år. Det var rätt present, hon älskade det (kattgodis).
 
Vi tajmade tiden så vi kunde hämta Robin på jobbet på hemvägen. Vi hade köpt med oss pizza från Gunnarskogs Pizzeria och så blev det filmen Sharknado 2 på Kanal 5. Hihihi...
 
Minneslunden. Sylvia <3
 
 Katten Tulos grav.
 
 Stina är alltid gosig. Ett av hennes favoritsätt att spendera tiden är att bli kliad på magen.
 
 Fiskbebisarna hade växt.
 
 Connors Alla hjärtans dag-presenter från sin mormor och morfar.
 
 Connors presenter från Robin och mig. I påsen är det en Super Mario-dräkt.
 
 Detta fick jag av Robin, så nu ska jag boka tid för något jag inte haft råd med sedan i somras och som gör gott för min värk.
 
Fullt med tulpaner till oss från mina föräldrar.
 
 Finns ett bättre och mer romantiskt sätt att tillbringa Alla hjärtans dag än med Sharknado 2? Skulle inte tro det, hahaha...

Kommentera här: