Upplevelsepresenter

Något jag gillar att få och även ofta tar till när det gäller att ge bort presenter är Upplevelsepresenter. För vad håller längre än allt annat? Minnet av något spännande, roligt, avslappnande och/eller mysigt som man gjort antingen själv, med partner, med vänner och/eller med familj.
 
Topp 10 på sajten upplevelse.com tycker jag visar på en bra blandning på saker. Det finns något för de flesta. Om jag inte led av svindel så skulle jag nog gärna testa takvandringen, det verkar så häftigt, och tänk att få köra en Supersportbil! Fast jag skulle vara orolig för att paja den. Den är säkerligen inte billig. Poledance är jag väldigt imponerad av, men jag skulle aldrig klara att hålla mig själv uppe överhuvudtaget.
 
Nej, nu får jag sluta att vara så negativ. Man måste testa för att veta, eller hur? Så angående de saker jag nämnt här ovan... det är bara att börja spara och sedan tuta och köra! Vad skulle ni vilja testa?
 
 

Kommentera här: