Sett filmen A Few Best Men

Spoilers förekommer!
 
En kille ska gifta sig och tar med sina tre bästa vänner till Australien för bröllopet.
 
Denna film är späckad med sjuk humor och det är ett vågspel när det gäller mig. En viss typ av TORR sjuk humor har jag, mer åt det morbida hållet... men denna film är mer "kiss och bajs", "sup dig full" och liknande. MEN Olivia Newton-John visar verkligen upp en ny sida (åtminstone en sida jag inte sett tidigare) och den är hysteriskt rolig! Jag hade ingen aning om hennes humoristiska talang. Rebel Wilson trodde jag skulle ta den platsen i filmen, men Olivia gör det istället.
 
De fyra killarna i de största rollerna är ganska intetsägande och stereotypiska till den grad att det inte är roligt utan tråkigt. Men tycker att filmen var värd att se, om inte för något annat så för Olivia Newton-John!
 

Kommentera här: