Sett filmen That's my boy

Spoilers förekommer!
 
I sina tonår blev Donny pappa till Todd. Han fostrade honom själv tills Todd blev 18 år. Nu har de inte setts på många år, men så dyker Donny upp strax före Todds bröllop.
 
Jag förväntade mig inget annat när det är Adam Sandler så humorn är förstås otroligt låg. Filmens handling är fruktansvärd! Man "okejar" otrohet, att män beter sig som svin (för att det är så coooooolt.... blä!) och annat hemskt beteende. Man drar sig inte för att skämta om allt så länge som det håller låg nivå. Det är incest, otrohet, elev och lärare, behandla kvinnor som köttstycken och så vidare. Nej tack. Det är verkligen inte min humor. Någon gång borde jag lära mig och helt enkelt sluta se filmer med Adam Sandler, men jag tror väl lite naivt att han någon gång ska växa upp. Jag har en snart 5-åring som är mer mogen.
 

Kommentera här: