Connor 5 år!

Idag var det alltså släktkalas för Connor. Det är väldigt kul att ha kalas och få besök, men nu är det skönt att det är gjort faktiskt...hehe... Så otroligt sliten... men som sagt så är det kul så det är värt allt! Tusen tack alla!
 
Connor valde tårtor även till detta kalas. Det blev chokladbotten med jordgubbssylt mellan. Vit marsipan, smultronvindruvor, minigeléhallon och chokladpulver som garnering.
 
 Presentsamling (förutom några eftersläntrare som Connor spridit ut lite här och var i vårt hem).
 
 Sparkcykel med två hjul (med Mario-klistermärken på). Hittills har han kört på tre så nu blir det att träna balans.
 
 Spelet Splatoon har han längtat efter! Så fick han även Turtles tandborste, Rainbow Dash (My Little Pony), Smurf-film, Spiderman-bok (från mig och Robin), pysselbok med Pettson & Findus, Disney Infinity-figur (Stitch).
 
 Snackeez (Olof från Frost), dinosaurie-tattoos, bok Lilla Lollo, kort, presentkort, pengar, Turtles pysselbok.
 
 T-shirt (banan), skjorta (blommig), målarset, pennor, Snackeez, Disney Infinity-figur (Loki), Monster High-docka (från mig och Robin).
 
 Stor häst med ljud (som tål att sitta på) och mindre häst.
 
 Dessa hade Connor spridit ut i lägenheten så jag hittade dem allt eftersom. Två Amiibo (Yoshi och Sonic), en Hello Kitty-keps.

Kommentarer:

1 Skogsraah ☾:

Åh vad roligt :)

2 norrbotten emma:

va roligt =) ha en fin torsdag
/Emmish

3 Anonym:

Varifrån kommer den lilla hästen?

Svar: Det vet jag tyvärr inte då den var en present från någon annan än oss föräldrar :-)
Highlandertess

4 Anonym:

Hej, vart ifrån kommer den stora hästen? Hade varit perfekt till min ridtokiga dotter!

Svar: Det vet jag tyvärr inte :-)
Highlandertess

Kommentera här: