Första gången jag blundat på bio

Detta handlar inte om filmen jag såg. En recension för den kommer senare. Men kan säga att idag var första gången jag blundade och höll för öronen på bio. Efter en trailer för Jurassic World så kom ytterligare en trailer. Robin sa då: "Det är trailern för Star Wars" (han har sett den).
 
GAH! Jag vill inte se minsta lilla skymt av den filmen för jag vill bli överraskad då jag ser den på bio. Vill inte se, höra eller läsa något överhuvudtaget utan gå helt "blank" till bion. Så det slutade alltså med att jag satt med huvudet ner, blundade och höll för öronen. En första gång för allt sägs det, så nu var första gången jag betedde mig så på bio...haha!

Kommentarer:

1 Lina - A Film and TV Freak Like Me:

Jag har inte heller sett den trailern, men då är det snarare för att filmen inte intresserar mig och inte för att jag vill bli överraskad på bio =)

Svar: Hehe... ja, så kan det också vara :-)
Highlandertess

2 Lina - A Film and TV Freak Like Me:

Det är ju nästan lite skamligt att man som sci-fi nörd inte brinner för Star Wars, men jag föredrar liksom Star Trek alla gånger om =)

Svar: Jag föredrar också Star Trek om jag måste välja. Star Wars tycker jag är mer sci-fi fantasy, så det skiljer sig rätt mycket :-)
Highlandertess

Kommentera här: