Evenemang i Charlottenberg

Igår var Connor och jag på en egen tur till Charlottenberg. Är så stolt över min lille sötis som är så lätt att ha med i affärer och på shoppingcenter. Inte otålig, lyssnade på mig (jag lyssnade förstås på honom också) och han tyckte det var jätteskoj att göra en liten shoppingtur. Han hade sett en piñata i reklambladet från Dollarstore och önskade sig en sådan till sitt kalas i augusti, så det var mål 1. Mål 2 var evenemanget på Charlottenbergs shoppingcentrum för där skulle delas ut goodiebags och finnas erbjudanden etc. Jag är väldigt förtjust i goodiebags, som en del vet. På ett ställe bjöd de på macarons och de föll Connor för totalt. Han åt upp en innan han fick mat, åt upp en stor portion mat och sedan en macaron till. Tänk om han kunde äta så bra alla dagar! Vilken härlig dag det var!
 
Nu är det skönt att det är helg för jag behöver verkligen vila upp mig och försöka bli kvitt den envisa huvudvärken och smärtan som skjuter upp från vänster skulderblad upp i nacken! Ska på massage idag så hoppas det kan hjälpa! Tack för det presentkortet syrran!
 
Underbaraste! <3
 
 Piñatan som Connor sett i Dollarstores reklamblad. Badankan är också från den affären. T-shirts (dubbelpack) från H&M och spaden från Bloms.
 
Denna köpte Connor för egna pengar på BR.
 
 Mina storköp...hahaha... En rockring från Dollarstore och en Tangle Teezer Travel från Affection (har använt den vanliga ett tag nu och tycker den är toppen så det fick bli en travel-version också när det var 20% rabatt).
 
 Motiv? Fåret Shaun förstås...hihi...
 
 Goodiebags och present! Fick goodiebag för att jag handlade på Affection/Mansion, hjärtat delades ut som present utanför Enklare liv och den andra goodiebagen delades ut vid scenen ungefär.
 
 I goodiebag från Affection/Mansion. Plåtburk, värdecheck, mascara och glittereyeliner. (Värmehjärtat från Enklare liv som sagt.)
 
 I stora goodiebagen. Vattenflaska, erbjudanden, fotvårdsset i resekit, lypsyl (vaniljdoft och lila fodral... kunde det bli mer JAG...hehe...), nagelset i fin resenecessär, liten kompaktspegel och ask med lite olika sminkborstar.

Kommentarer:

1 Leyla Andersson:

Men gu vilken cool pinjata :)

2 Leyla Andersson:

Piñata ofcourse hehe

Svar: Ja, den är riktigt härlig :-) Mitt barn ser fram emot att få förstöra den dock...haha :-D Han gillar godis. Fast kalaset är inte förrän i augusti så han får ha tålamod.
Highlandertess

Kommentera här: