Rensat förråd och hittat leksaker

Idag hade vi barnfritt så vi kunde röja rejält i vårt källarförråd. Vi hittade många saker som vi letat efter, så det var på tiden. Nu är det riktigt bra i förrådet. Vi kommer till och med IN i det och vi vet var saker finns. Den nya hyllan som vi köpte på Jula gjorde verkligen susen! Jag hittade några leksaker som jag visste att jag hade, som jag tänkte Connor skulle få. Jag har letat efter dem i ett år ungefär så då vet ni hur länge sedan det var möjligt att ta sig in i förrådet...haha...
 
Spiderman vann jag i en gripklomaskin på Arvika hamnfestival innan Connor ens var påtänkt (inte Arvika Hamnfest som anordnas på Olssons Brygga). Övriga leksaker är från då jag var barn. Tyvärr har Raphael tappat bort sina Sai. Connor blev jätteglad när han kom hem och såg alla dessa.

Kommentarer:

1 Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt att ha organiserat lite :)

Kommentera här: