Bara familjekalendern kvar

Varje år kring den här tiden brukar jag sitta och knåpa ihop väggkalendrar. Eller knåpa och knåpa... Jag letar upp bilder som jag sedan laddar in i redan klara kalendrar på diverse olika sidor som säljer fotokalendrar. Tre kalendrar blir det för oss. En på bara Connor (som även moster och mormor & morfar får), en kattkalender på alla fem katter som finns i närmaste släkten på min sida (och dessa får även moster, mormor & morfar samt två andra släktingar på min sida - fin julklapp) och en familjekalender där Connor, Robin och jag har en varsin stapel där vi kan fylla i våra aktiviteter. Vad har ni för kalendrar?
 
Bara familjekalendern kvar nu alltså. Det är kul att få ihop dessa kalendrar och sedan när året är slut så klipper jag ut alla bilder och tejpar in dem i en stor bok som jag köpt på Tilde Tryck.
 
Kalendrarna blir en egen fotobok efter årets slut.

Kommentera här: