Förvandlingen av min barndomsbyrå

Det tog flera veckor eftersom jag inte orkar göra så mycket i taget, men nu är den klar! Min barndomsbyrå har förvandlats. Jag är verkligen nöjd!
 
Så här såg den ut. Jag minns inte när jag fick den, men det var någon gång när jag var riktigt liten.
 
 Först målade jag den och en katt fick för sig att undersöka det. Med lite mer färg gick det att rätta till. Yatzy var den skyldige eftersom jag kunde följa vita tassavtryck fram till där hon satt och försökte tvätta sina vita trampdynor (vilket jag hjälpte henne med då jag inte ville att hon fick färg i sig).
 
 Låda för låda tapetserade jag sedan (tapeterna hittade jag på Tradera). Mönsteranpassningen var väl inte det roligaste jag gjort.
 
 Lådorna fick "bling"-knoppar från Kremmerhuset.
 
 Tada!
 
   
Före och efter.

Kommentarer:

1 Scottish Moments:

Wow!! Blev ju otroligt snyggt!!
Vet du vad, jag hade en likadan byrå när jag var liten!! Tror den finns kvar fortfarande!

Svar: Tack! Tapeterna är från Storbritannien ;-) Min syster hade en också, fast i en annan färg :-)
Highlandertess

2 Helena:

Oj, vilken skillnad! Man kan inte tro att det är samma byrå. :)

Svar: Nej, det blev en väldig skillnad :-) Är jättenöjd!
Highlandertess

Kommentera här: