Den årliga adventsfesten i Tvärud 2014

Det blev en sväng till den årliga adventsfesten som BIK's dam- och motionssektion anordnar. Publikrekord, över 90 personer! Connor vann på lotteriet med godisgranen och fick välja vinst två gånger. Jag vann på stora lotteriet. Riktigt kul! Första gången jag vinner på det och så var jag inte närvarande för jag var med Connor på toaletten... ja ja...
 
Min allvarlige sötis visar upp en PEZ-figur som han fick av mormor. Han undrade varför Hello Kitty var full med vatten. Han är van den vita katten och denna var blank. Inget vatten alltså.
 
 Connor valde brödet i brödlotteriet. Hans mormor bjöd på ett paket på auktion och i det var det pussel. Jag bjöd på ett paket och i det var det fem bilar. När Connor vann på godisgranen så valde han först brödrosten från Jabadabado och sedan ett set med pysselbok och pennor. Dinosaurierna är från pysselboken.
 
 Min vinst på stora lotteriet.

Kommentera här: