Halvår sedan ögonoperation

Idag är det prick 6 månader sedan jag fick laser på ögonen för att korrigera min närsynthet och astigmatism. Resultatet är helt otroligt! Att kunna se direkt på morgonen utan att leta efter mina glasögon först. Att kunna vara ute även i regn utan problem med antingen prickiga glasögon eller torra ögon på grund av linser. Vilken frihet det här är! Jag uppskattar varje dag och varje minut som jag ser. Ta aldrig din syn för givet! Den är något helt otroligt!
 
Memira, Karlstad.

Kommentarer:

1 GeorgVanHalen:

Har du inte upplevt något negativt alls med "den nya synen"? Behöver du någonsin glasögon längre? Gör det någonsin ont? Sämre nattsyn?

Svar: Inga glasögon eller linser längre. Ögonen gör aldrig ont. Nattsynen var sämre till en början, men har nu blivit på den nivå som jag hade innan operationen. Så jag har inte upplevt något negativt alls :-)
Highlandertess

Kommentera här: