Connors grejer från Ullared

Connor fick lite pengar i present från släkt innan vi skulle åka så han skulle kunna handla själv. Han fick en sak av mig också. En del av de sakerna som är med här nedan har han inte fått än, utan det är inköp inför framtida presenter.
 
Hjälm och keps valde Connor själv.
 
 Jackan var Connor väldigt bestämd på att han skulle ha. Bra att han behövde en sommarjacka då...hehe... Byxorna längst ned till höger är köpta på Bloms, annars är alla kläder köpta på Gekås.
 
 Skorna hittade jag, men Connor var supernöjd med valet. Särskilt att de blinkar när man trycker ner sulan. Han har varit glad i bollar sedan han var liten bebis så tyckte det passade bra med boll på skorna.
 
 Här har vi det Connor handlade för sina egna pengar plus saken jag köpte till honom längst ned till höger.
 
 Det blev en del Lego, en gunga (som sitter hos Connors mormor och morfar nu), dvd:er och ponnies.
 
 Badskum i form av bilar, en Monster High-docka (Connor har länge önskat fler sådana), pysselset Star Wars och en utklädnad till Zorro (hittade dock inte tillbehören så det får jag kolla efter i leksaksaffären). Kan säga att när det gällde Zorro så styrde jag Connor som bara den...hehe... Älskade Zorro som barn och ville vara som honom. Kunna rida så bra, fäktas så bra, svinga mig i piskan o.s.v. Ska allt visa Connor Zorro-filmerna och serien när han blivit lite äldre.

Kommentera här: