Oscargalan-tradition

Inatt är det dags för årets Oscargala. Som vi gjort sedan 1995 så ska syrran och jag sitta uppe och titta. Det är en underbar nyhet kring årets gala också. Filip och Fredrik ska INTE vara med och kommentera. YES! Istället ska galan sändas precis som den är. Det är precis så jag velat ha det i många år. Att ingen sitter och tjafsar utan att man får höra och se galan precis som den är på plats (fast med diverse reklamavbrott då). Nu har jag skrivit ut en varsin printable ballot till oss så är det bara att vila och ladda inför natten.
 

Kommentarer:

1 Scottish Moments:

Vilken underbar tradition! Jag skulle också vilja skaffa mig en sån, enda kruxet är att jag nog inte skulle klara att hålla mig vaken längre än till typ... tolv haha... plus att jag aldrig vet när galan ska gå av stapeln, jag ser bara i efterhand att den varit haha.

Kommentera här: