Hasselhoff

Flera avsnitt har visats av David Hasselhoffs nya talkshow. Gästerna tycker jag har varit rätt stela, men programvärden själv bjuder verkligen på sig. Jag såg honom i Knight Rider och Baywatch (jag slutade dock titta när den serien spårade ur totalt) och nu i denna talkshow då. Jag tycker att han har en utstrålning som når genom tv-rutan faktiskt.
 
Det är en lustig grej med hans sång också. Många sångare har inte samma prat- och sångröst. Om man tänker på Freddie Mercury till exempel så pratade han ganska tyst och lågmält. Lite sådär försiktigt brittiskt. Men på scen och i studion hade han helt otrolig sångkapacitet och en sådan stark röst. När det gäller David Hasselhoff så har han samma röst både när han pratar och när han sjunger. Lyssna på låten här nedan. Den spelades under eftertexterna i Baywatch och är rätt så mysig i mitt tycke.
 
 

Kommentera här: