Tipspromenad i Tvärud och dragning på lotteri

Idag blir det en tur till Tvärud på tipspromenad (är kanske redan där när detta läggs ut då jag sätter det på tidsinställning). Eftersom jag hade senaste tipspromenaden (det var uppehåll på mors dag) så ska jag dit med vinster. Det är nog bland det roligaste med att ordna en tipspromenad. Att skaffa vinsterna. Man bestämmer själv vad man skaffar bara det är på en viss summa. Denna tipspromenaden har dock någon annan ansvaret för så då kan vi testa våra allmänkunskaper. Sedan en sväng till mamma och dit kommer även Norge-resenärerna någon gång under dagen så vi kan hälsa dem välkomna hem.
 
Jag har haft tipspromenader årligen i rätt så många år nu, men aldrig tidigare har jag haft två vinnare. Det brukar vara en vinnare och en lottad, men i år var det två stycken som hade lika många rätt och var exakt lika nära utslagsfrågan. Så två förstavinster blev det då!
 
 Fyra barn vinner också. Det lite mindre barnet får ett sandset medan de tre äldre barnen får ett såpbubbleset och ett glidflygplan.

Kommentera här: