Min PEZ-samling

Jag hade någon enstaka PEZ när jag var barn, men mitt intresse ökade när jag såg serien The Pretender (Kameleonten) och huvudkaraktären gick och knaprade på sådana i nästan en hel säsong...hehe... Intresset var främst att samla lite olika figurer och inte själva godiset i sig. Nu har Connor börjat gilla sådana och därför har han fått ta över min samling. Hans favoriter blev genast Star Wars-figurerna, som även varit mina favoriter genom åren.
 
Ett par av dem lyser även i mörker. Den mjuka nallen till vänster är också en PEZ.
 
 Hade även två oöppnade. Godiset kastade vi dock. Bäst före-datum var år 2000.

Kommentarer:

1 scottish moments:

vilken häftig samling! !
själv samlar jag på miniplåtaskar hihi... vet inte riktigt varför men jag älskar såna. ju mindre desto bättre.

Svar: Kan finnas en del fina :-) Roligt om man har från olika länder också.
Highlandertess

Kommentera här: