Träff med vän och lite strosande i affärer

Idag träffades Kimmi och jag för en fika och för att komma ikapp lite. Hon bodde ett tag i Spanien, men är tillbaka sedan ett tag så det var väl första gången vi fick chans att prata. Efter fikat blev det en sväng runt i centrum där vi var in i några affärer. Som vanligt så har jag svårt att motstå barnkläder så nu har Connor en till t-shirt och ett par byxor inför hösten.
 
Ni som följer min blogg vet att jag inte förstår färguppdelningen på barnavdelningen och att jag tycker det är tråkigt om pojkar ska begränsas till bara vissa färger (vi handlar inte efter könsuppdelning, men de flesta verkar göra det). Därför blir jag glad när det någon enstaka gång finns andra färger även på pojkavdelningen, därför köpet av t-shirt (plus att Connor gillar lila).
 
 
Byxorna med kattansikten på knäna gillade Connor också.

Kommentera här: