Mina favoritpojkbandslåtar del 3 av 5

Ok, detta kommer fungera så här. Jag har valt ut fem pojkband och valt en låt vardera från dessa. Så det kan förhålla sig så att ett band har flera låtar som jag gillar lite mer än någon av de låtarna jag har med här. Men det blir en lista på en favoritlåt per pojkband. Och helt utan inbördes ordning.
 
Nummer 3: Flying without wings - Westlife (1999).
 
Detta band var förband på min allra första konsert där Boyzone var huvudakt. Jag föll direkt för denna låt. Shane's röst (han som sjunger först) är så underbar och klar! Tidigare störde jag mig på Mark's röst, men har nog vant mig för numera tycker jag att han sjunger helt ok.
 
 

Kommentarer:

1 V I L M A L A ♔:

Bra låt!

Sv; självklart finn det på omvända hållet, men jag är mer för när man vill vara smal då jag varit i den fällan med. Men tex mina kompisar ä ocksså underviktiga och mår dåligt för det så det är olika :(

2 Scottish Moments:

Å! Flying without wings är min absoluta favoritlåt av westlife!! Å till skillnad från dig så var Mark min favorit ;) haha.

Kommentera här: