Mina favoritpojkbandslåtar del 1 av 5

Ok, detta kommer fungera så här. Jag har valt ut fem pojkband och valt en låt vardera från dessa. Så det kan förhålla sig så att ett band har flera låtar som jag gillar lite mer än någon av de låtarna jag har med här. Men det blir en lista på en favoritlåt per pojkband. Och helt utan inbördes ordning.
 
Nummer 1: I'll be loving you (forever) - New Kids On The Block (1989).

Smörigt? Absolut! Denna låt framkallar många myskänslor för mig. Vi hade den på ett blandkassettband i bilen när jag var barn och den var härlig att höra på våra bilresor. Jag tycker den är härlig och coolt att Jordan sjunger den i så hög ton hela låten.
 
 

Kommentarer:

1 Scottish Moments:

Åå jag var helt besatt av westlife haha!!! det var tider det.... :))

Svar: Det kommer en Westlife-låt frampå här :-) Jag var på Westlife-konsert många gånger...hehe :-) Första gången jag såg dem var de förband till Boyzone som är pojkband nummer 2 (publicerat idag) i denna serie.
Highlandertess

Kommentera här: