Leksaksextas

Förra veckan köpte jag en kartong med leksaker på Facebook och igår hämtade vi den. Det var så kul att komma hem och plocka upp alla leksakerna. Både Connor och jag var helt lyckliga. Han för att han fick leka och jag för att jag samlar och verkligen tycker om leksaker från "min tid".
 
Tillägg: Och nej. Dessa POGs har inga dolda tecken. Jag vet precis vilka POGs det menas då jag var med på den tiden då det var debatt kring det och kan lugnt meddela att detta är nyare som inte har något dolt.
 
Dinosaurier och bondgårdsdjur.
 
 På denna figur stod det Turtles på ryggen. Det var en överraskning för jag känner inte igen den.
 
 Dominospel.
 
 Olika bilar till sandlådan, bland annat en Smurfbil (den blå högst upp). Sådana som de längst ut på kanterna hade jag som barn.
 
 Zebror, en figur från Luftens hjältar (berättade Robin då jag inte kände igen den), tre förpackningar med POG's, ett släp och en mysig campingbil.
 
 Och så kommer vi till mina godbitar då. Översta från vänster till höger: Panthor (Skeletors katt), Grizzlor, Skeletor, Scare Glow, Roboto, Tung Lashor, Leach.
Nedre från vänster till höger: Cringer/Battle Cat, två stycken Evil-Lyn, King Randor, Gwildor, Mantenna. Figurerna är från olika år från 1982 till 1987.

Kommentarer:

1 Monstars - Karate Hottie:

Det var lite gott och blandat från både He-Man och She-Ra ser jag. Minus Gwildor dock som är med i filmen istället.

Svar: Yeeees :-) Synd att det saknades en del vapen och Gwildors "nyckel" bara. Men får hålla koll på loppisar framöver.
Highlandertess

Kommentera här: