Fler förberedelser inför äventyr

Idag hade jag möjlighet att göra några ärenden, vilket var väldigt bra för imorgon ska jag på en medicinsk utredning och då vet man aldrig hur jag mår efteråt. Jag kunde fixa ett bankärende, ett ärende för att skaffa saker från Tilde Tryck och ett ärende till Kappahl och Lindex för att skaffa byxor till Connor inför vårt äventyr. Fodrade vinterbyxor gör sig nog inte så bra när det är förväntad temperatur på kring 19 plusgrader när vi ska till Fuengirola. Jag hittade även en fleece-jacka på rean. Connor godkände allt när jag kom hem och är speciellt förtjust i de gröna zebrarandiga byxorna och Bamse-jackan.
 
Bamse-jackan och de tre mjukisbyxorna är från Lindex och de zebrarandiga byxorna är från Kappahl. Hade en värdecheck på 50 kronor på sistnämnda stället så det blev billigt.

Kommentera här: