Terminens första barngympa

Egentligen började det förra veckan (onsdagar), men jag hade min sista kontroll hos Memira då och Robin jobbade så då blev det första gången för Connor denna vecka. Det var nya lekar så Connor avvaktade lite med dem. Det brukar ta några gånger när något nytt presenteras, men sedan är han med. När redskapsgympan förbereddes i slutet så blev han så glad när han förstod vad som väntade. Han älskar verkligen den sortens gympa! Där är han med och springer, hoppar, rutschar, klättrar, sparkar boll och skrattar för fullt.
 
Jag var med litegrann idag och Robin fick ta hand om resten så jag fick sätta mig en stund då jag haft en rätt så jobbig dag med smärtan, tröttheten och andra grejer som jag inte går in på här. Är ändå glad att jag orkade med för att titta. Det glädjer mig så att se Connor utvecklas och denna gympa är verkligen toppen! Gunnarskogs gymnastik är det som har den. Det kommer en artikel om dem som jag skrivit i nästa Gûnnerskenytt.
 
Har redan haft med de gympabilder jag kunnat ha med (lägger inte upp på andras barn utan tillstånd eller att censurera) så här "gympar" Connor ute på sommaren istället.

Kommentera här: