Sett filmen Monsters University

Spoilers förekommer!
 
En titt tillbaka på när Mike och Sulley möttes för första gången på universitetet. Det visar sig att de inte klickade på en gång.
 
Filmen är lite roande och har sina ögonblick, men är rätt förutsägbar och står inte ut på något vis. Kanske är mer för barnen. Jag gillar en scen med "mamman" när hon skjutsat sin son och hans kompisar till ett ställe och säger att hon bara väntar i bilen och lyssnar på sina låtar. Sedan när hon sätter på musiken så är det metal. Det är jag om några år det...hehe...
 
Märkte en lustig sak under filmens gång. Jag har svårt att komma ihåg ansikten och känna igen folk, men uppenbarligen har jag inte svårt att känna igen röster. Prickade rätt på alla röster i filmen och nu menar jag inte de jag redan kände till utan det var en professor, rektorn och en skolklubbsrepresentant bland annat.
 

Kommentarer:

1 Amanda:

Jag tyckte faktiskt att den var riktigt underhållande, men sen å andra sidan är jag ganska svag för disneyfilmer, hihi!
Kram

Svar: Jag har aldrig gillat Disney speciellt, men Pixar har gjort en del roligt tycker jag :-)
Highlandertess

Kommentera här: