Oj vad man glömmer... (angående en meter böcker)

I detta inlägg skrev jag om en utmaning att läsa en meter böcker under 2013. Sedan har jag läst på och till slut glömde jag av utmaningen. Dock så har jag skrivit ner alla böcker jag läst i min finfina Bokläsarbok från Tilde Tryck så frampå kommer det ett inlägg här om hur det gick. Ska bara samla ihop böckerna jag läst och mäta så får vi se om jag lyckades.
 
Har både Tvspelsboken (som jag gjorde designen till när jag arbetsprövade på Tilde Tryck) och Bokläsarboken.

Kommentarer:

1 Scottish Moments:

Vilket roligt projekt! En meter böcker! Förr läste jag mycket men inte nu mer, önskar dock mer lästid. Det finns ju inget som är så rogivande och samtidigt spännande som att försvinna in i en riktigt bra bok!

Svar: Håller med! Jag tappade en del läsning efter att jag fick barn då det nästan aldrig gick att läsa mer än ett par sidor innan det var något, men nu är han äldre och då har jag plockat upp läsningen lite mer igen :-)
Highlandertess

Kommentera här: