Inköp i Spanien

Förutom mat och en snäcka (som jag hittade gratis på stranden) så blev det visst inget till mig. Köpte saker till Connor och presenter... hehe... Så blir det ofta. Tycker det är roligare att köpa saker till Connor. Försöker undvika att han blir bortskämd, men är man på semester så är man!
 
Denna ska hamna på hyllan där jag har lite andra reseminnen.
 
 Den stora Turtles hittade vi på loppisen. Turtles stickeralbum med klistermärken hittades på mataffären på Miramar.
 
 Fler loppisfynd. Mario-figurer.
 
 Glad över He-man-figurerna som köptes på loppisen.
 
 De vi köpte Mikey-turtlen av kom efter oss och gav Connor dessa figurer gratis.
 
 Hittade två tröjor till Connor på en affär i centrum.
 
 På djurparken fick man ta foton i stil "åktursfoton" och köpa efter besöket. På Liseberg brukar man få se korten på skärm och sedan välja om man vill ha. Här hade de redan printat ut tre kort vilket förstås är lite av ett försäljningsknep för det känns svårare att välja bort något som redan är klart. Men bilderna blev bra så är nöjd ändå.
 
 Hade lovat Connor ett leksaksplan som minne av hans första flygresa. Hittade detta på en Kina-basar.
 
 På flyget hem fick Connor denna med magen fylld av klubbor. Ransonering gäller förstås då det är så mycket som 16 klubbor.

Kommentarer:

1 Scottish Moments:

snäckan ser helt enorm ut :)) osäker om det bara verkar så på bild eller om den är så stor:)
Verkar som ni haft det mysigt i Spanien! Vad härligt med lite varmare temperaturer och nya miljöer... vill också :))

Svar: Ja, jag kanske skulle ha lagt en krona bredvid för jämförelse :-) Den är väl cirka 3-4 cm tvärs över. Ja, det var kul att få komma till Spanien. Så som jag älskar Skottland så blir det lätt att jag helst reser dit varje gång jag har möjlighet och då missar jag andra länder...hehe :-)
Highlandertess

2 Maria:

Tyckte jag läst någonstans (på facebook kanske?) att ni skulle åka till varmare grader. Liiiite koll har man då allt fortfarande, även om jag helt klart mestadels har "noll koll" :P Skämt åsido, jag har helt enkelt för mkt med skolan nu. Fina grejer ni hittat! Hoppas semestern var trivsam, det kan ju vara rätt skönt att komma bort ett tag. :) Kram

Svar: Tack! Det var riktigt skönt att slippa snö, slask och kyla i några dagar faktiskt :-)
Highlandertess

Kommentera här: