Hur kan folk vara så trångsynta?

Jag förstår inte hur folk kan se ner på kärlek eller se handhållande, kramar, pussar och kyssar som PROPAGANDA bara för att det sker mellan samkönade par. Låt all kärlek vara oavsett om den är heterosexuell eller homosexuell. Barn tar inte skada av homosexuella föräldrar utan av homofober.
 
Att visa sitt stöd på detta vis säger en del är meningslöst. Det gör ingen skillnad. Jag håller med om att ett inlägg i en liten blogg kanske inte gör någon skillnad, men det visar åtminstone var jag står. Det visar min protest och jag bryr mig faktiskt inte om ifall det inte når några stora massor. Huvudsaken är att inte stå tyst.
 
Solglasögon köpa på TGR idag.

Kommentarer:

1 Beatrice Bäckstrand:

Håller med! Vi står på samma sida du & jag!

2 Monstars - Karate Hottie:

Samma här!
Även om jag ibland glömmer bort att säga ifrån till dem som tycker homosexualitet är frånstötande. För i min värld är all kärlek fint och nästan förväntar mig att alla andra ska vara lika öppensinnad. Men jag förstår att resten av världen har fortfarande en lång väg att gå.

Kommentera här: