Tre jular på rad

Igår var det dags för tredje julen, tredje dagen på raken. Pust... Därför har jag varit däckad hela dagen idag trots att det bara var den första julen som jag gjorde något på (då den var här hemma hos oss). Tycker förstås det är väldigt trist att inte kunnat göra något utan att bli sämre, men jag försöker se det positiva i allt jag kan och har haft roliga dagar så det är det som räknas i slutändan. Connor var överlycklig också och det är alltid kul att se!
 
"Pappa, lägg ner kameran. Du har fått paket." Jag hjälpte Connor att läsa och så delade han ut (förutom till dem han var blyga för). Sitt eget namn kände han dock igen.
 
 När vi kom hem så hjälpte jag Connor att bygga ihop denna bana medan Robin kollade på Sune i Grekland. 250 banbitar var det... uj uj...
 
 Yatzy, Tetris och Pelle fick också julklappar såklart.
 
 Som avslutning på dagen byggde Connor och jag ihop hans Friends Räddningsstation. Jag hittade inte beskrivningen till toaletten (den lilla byggnaden i mitten) så den byggde jag genom att titta på en bild. Sedan hittade Robin beskrivningen (GAH), men när jag kollade så hade jag gjort rätt. Det var hjärngympa minsann!
 
 Som en överraskning så hade jag satt upp Connors nya lektält i hans rum innan han kom upp idag (jag gjorde det innan jag lade mig igår kväll). Så nu är hans rum en kloak...haha!
 
 Fler än Connor blev glada över tältet.

Kommentarer:

1 Helena:

Häftigt lektält! :)

Kommentera här: