Året 2014 - en resumé med en bild per månad

Jag kör vidare med min vanliga årsresumé med en bild i månaden.
 
Januari
 
Började 2014 med ett loppisfynd.
 
Februari
 
 Connor och jag var och hälsade på vänner i Fuengirola, Spanien. Bytte vinterslask och kyla, mot 20 plusgrader och sand.
 
Mars

 Hela lilla familjen var på Disney on Ice i Karlstad.
 
April
 
 Besök på Mariebergsskogen, Karlstad.

Maj
 
 Det går inte en dag utan att vi tänker på min moster Sylvia. Då och då är vi till minneslunden med blommor.

Juni
 
 Vi besöker älg- och alpackaparken utanför Ekshärad.

Juli
 
 Syrran och Gabriel räddar en kattunge som stannar hos oss några timmar innan Djurskyddet Westra Wermland tar hand om honom (han har nu ett nytt hem med en kattkompis).

Augusti
 
 Jag ville testa att vara blondin ett tag och hela lilla familjen semestrade i Leksand.

September
 
 Ett engagerande (dock tröttsamt) supervalår.
 
Oktober
 
 Halloween.

November
 
 Comiccon.

December
 
 Min tidiga julklapp var att jag äntligen fick chansen att se och höra Tommy Körberg i Karlstad.

Kommentera här: