Dag 1 i Tuddal, Norge (många bilder)

Fredagen den 22 augusti blev hela lilla familjen med Connors morfar till Tuddal i Norge. Hans fiskeställe som han varit till varje år i 30 år. Jubileum i år alltså. Första gången dit för Connor och andra gången för mig. Jag var med dit för 5 år sedan. Denna första dag installerade vi oss bara på campingen och tittade runt där. Connor och jag stannade i husvagnen när hans pappa och morfar skulle fiska. Connor kollade på medhavd dvd och jag råkade visst sova bort en timme...hmm...
 
Connor trivdes bra i husvagnen som en bekant har på Bøen Camping. Jag är också förtjust i husvagnar.
 
 Connor gillade lekparkerna på campingen.
 
Svampfamilj.
 
 Mysig camping med många fina husvagnar!
 
 Ovanför denna lekplats ligger restaurangen som har jättegod mat!
 
 Connor och morfar kastar sten.
 
 Vårt boende för helgen.
 
Kyrkan i Tuddal.

Kommentera här: