Kommentarer:

1 Anton Lee:

Svar: Men jag tycker inte att man kommer till jobbet i mjukisbyxor och morgonfrisyr. Tror faktiskt du delar den uppfattningen med mig. Oj helt plötsligt kom det till lite piff ;)

Svar: Jag anser inte att man är "ful" om man har vissa kläder eller en viss frisyr. Sedan beror det på jobbet man har, vilka kläder som är socialt accepterade o.s.v. En del har arbetskläder, en del inte. Jag kan "piffa" någon gång ibland, men känner inget behov av att göra det varje dag. Jag är tillräckligt säker i mig själv för att klara mig utan :-) Hel och ren brukar jag köra efter.
Highlandertess

2 Anton Lee:

Svar: Hel och ren är också en typ av piff ;)
Nej jag förstår precis vad du menar.
Det beror väldigt mycket på vad man har för jobb.
Men som sagt "Hel och red" borde alla gå efter.
Det är de som inte gör det som jag blir irriterad på.

Svar: Ok, det framgick inte av ditt ursprungliga inlägg :-)
Highlandertess

Kommentera här: