Fika på stan och vinst till Connor

Fika på stan! Helt otroligt! Det är nästan aldrig jag orkar och/eller har möjlighet att ta en fika på stan. Men idag blev det av med hela lilla familjen samt syrran och Gabriel. Vi var på La Fontaine, där vi velat testa fikat länge men aldrig haft möjlighet.
 
Efter det hämtade jag ut ett paket på affären. Det hade kommit en vinst till Connor från Mansondust. När vi kommit hem så öppnade vi den och Connor blev jätteglad! Jag berättade för honom att dockan heter Teresa och att det nästan låter som mitt namn. Ganska direkt fick jag hjälpa Connor att byta kläder på dockan för hon ville ha glitterklänningen sa han. Lite lustigt med den här dockan är att hon inte har målade ögonfransar som många Barbies har. Det är som "riktiga" ögonfransar.
 
Fika och fika... Jag är lite dålig på att fika, för jag äter hellre...hehe... Beställde en ost- och skinktoast med Ceasardressing och grönsallad.
 
 Connors vinst.

Kommentarer:

1 Marie:

Ohh så mysigt att unna sig fika =D

2 Idas beauty ~ mamma till filippa ♡:

Sv: åh vad härligt! Jag vill tjuvstarta & gå ut och gå med vagnen redan nu :D

Kommentera här: