Vinn drömresa med Momondo

Vilken härlig tävling Momondo har just nu! Jag älskar att resa!
 
Det finns så otroligt många ställen i världen som jag vill se och återse! Just för tillfället är dock drömresan en tripp till Málaga, för 30 minuter utanför staden (i Fuengirola) bor en vän som precis flyttat dit med sin familj för att uppleva drömmen och äventyret. Att få hälsa på dem vore min drömresa!
 
Att samtidigt få se en av världens äldsta städer och vandra bredvid historiska byggnader och platser samtidigt som det i princip aldrig blir riktigt kallt där, vore underbart. Kyla är inte något vidare för mina värkproblem, så lite värme skulle göra gott.
 
Vad vore bättre än att kunna hälsa på en varm, rolig, omtänksam person som varit min vän i 14 år och hennes härliga familj samtidigt som man får långa sandstränder, värme, historia och kultur!

Vilken är din drömresa? Berätta och tävla här.
 
Bildkälla: Familjenispanien.blogg.se

Kommentarer:

1 Annalee:

Men va kul att du vill åka till Fuengirola haha! Jag flyttade nämligen precis också ner hit :)

Kommentera här: