Torsbymârten

Idag var Connors mormor och morfar, Connor och jag på Torsbymârten. Vi gick ett varv runt och tittade på det mesta. Connor fick en varsin present av sin mormor och sin morfar och var så lycklig så. Han fick åka tre karuseller. Den ena med bilarna har han åkt förut, så den åkte han själv. Jag åkte Äppelmasken (utan äpple) och barnpariserhjul med honom. Han älskade Äppelmasken, men tyckte inte om pariserhjulet. Han gillade inte att vara så högt.
 
Som avslutning fick han en ballong. Hemska priser de tar för ballonger numera! De som är så billiga i inköp. De vet väl att barn så gärna vill ha och att föräldrar ofta faller till föga (som jag). Minns ju min egen barndom då höjdpunkten på mârten var just ballongen, så därför kan jag inte säga nej.
 
Jätteglad Connor i en bilkarusell.

Kommentarer:

1 Lina - A Film and TV Freak Like Me:

Du har blivit utmanad av mig i detta inlägget:
afreaklikeme.blogg.se/2013/september/3-filmer-som-alla-borde-se.html

Kommentera här: