Sponsrad video- Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.

Detta är ett sponsrat inlägg.

 

I maj ifjol såg jag filmen The Avengers på bio. Jag hade tidigare sett filmer som porträtterat de olika superhjältarna själva som till exempel Iron Man, Hulken och Captain America. Min favorithjälte har alltid varit Hulken. Jag växte upp med serien där Bill Bixby spelade David Banner. I Avengers heter han åter igen Bruce Banner, precis som i serietidningarna. Men vilka är bakom dessa superhjältar? Vilka för dem samman när starka krafter hotar jorden? En hemlig internationell brottsbekämparorganisation vid namn S.H.I.E.L.D.

 

Torsdag 3 oktober klockan 21.00 visas premiären av nya serien Agents of S.H.I.E.L.D. på kanal 5. Agent Phil Coulson väljer ut en grupp specialagenter som ska utreda mystiska företeelser runt om på planeten jorden.

 

 

Serien kretsar alltså kring agenterna som jobbar för S.H.I.E.L.D. och inte kring superhjältarna som filmerna har handlat om. Det ska bli intressant att se vad som pågår i kulisserna bakom de stora hjältarna. Marvel är lite av en favorit hos mig och likaså Joss Whedon (som är en av skaparna bakom serien) så det ska bli spännande att kolla på denna!

 


Kommentarer:

1 Daniella 🌙:

Svar: tack för tipset! Jag tänker verkligen inte gå dit om det är trångt åt djuren, det borde jag kolla upp på resten av ställena jag ska till. Tack ♥

Svar: Ja, men som jag skrev. Besöket var 2004 och reglerna har ändrats så kanske de ändrat i djurparken också? :-)
Highlandertess

Kommentera här: